Autorijles

Autorijles bij autorijschool Correct

Ben jij 16,5 jaar of ouder en kan jij niet wachten om je autorijbewijs te halen? Ben je daarom op zoek naar een autorijschool waarbij je gericht aan de slag gaat en er veel aandacht is voor jou? Start vandaag nog met je autorijlessen bij Correct Verkeersschool!

Je autorijbewijs halen bij Correct Verkeersschool

Correct Verkeersschool is gevestigd in Katwijk en begeleidt tevens leerlingen in de regio LeidenVoorhout, Oegstgeest, Noordwijk en Wassenaar. Sinds 1990 helpen wij mensen om hun autorijbewijs te halen; zowel jong als oud! Binnen Correct Verkeersschool hechten wij veel waarde aan persoonlijke en betrokken begeleiding. Auto leer je immers rijden op je eigen tempo. Wij vinden het belangrijk dat jij je autorijbewijs haalt op een correcte en prettige manier. Wanneer je bij autorijschool Correct rijles neemt, kun je daarom rekenen op zeer ervaren en gediplomeerde rijinstructeurs. Gedurende onze lessen maken wij enkel gebruik van nieuwe voertuigen, voorzien van ABS.

Je eerste autorijles: gratis proefles bij Correct

Een proefles is een mooie manier om kennis te maken met het autorijden en onze autorijschool. Hierom bieden wij iedereen de mogelijkheid aan tot een gratis proefles. Wanneer je je proefles hebt aangevraagd, komt een van onze rijinstructeurs je ophalen voor je gratis rijles; hij zal de komende 60 minuten jouw steun en toeverlaat zijn! In de auto zal je instructeur uitleggen wat de planning is. Na de introductie van de auto, is het eindelijk zo ver: je mag de auto starten!

De proefles is gratis indien een rijles pakket of losse rijlessen bij ons wordt afgenomen, anders brengen wij de rijles wel in rekening.

Hoeveel autorijlessen heb jij nodig?

Hoeveel rijlessen heb je nodig om je rijbewijs te halen bij Rijschool Correct in Katwijk?

Het gemiddelde aantal rijlessen dat nodig is om te slagen voor het rijexamen is ongeveer 43, zoals berekend door het CBR. Dit is een goede richtlijn, maar het kan variëren op basis van verschillende factoren zoals ervaring en leersnelheid.

Bij Rijschool Correct passen we onze lessen aan op jouw behoeften. Onze ervaren instructeurs zullen je begeleiden om zo efficiënt mogelijk klaar te zijn voor het examen. Neem contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek en een proefles, zodat we samen kunnen bepalen hoeveel lessen jij nodig hebt.

Bij Rijschool Correct zetten we ons in voor jouw succes op de weg.

Autorijles op een leuke en veilige manier

Verkeersschool Correct biedt diverse lespakketten aan met betrekking tot het autorijbewijs. Onze pakketten zijn niet alleen voordelig, maar ook flexibel. De lessen duren 60 minuten, maar je mag zelf bepalen hoe je deze autorijlessen indeelt. Vind jij het prettig om een blokuur van 2 uur te hebben? Geen probleem! Bekijk hier onze beschikbare lespakketten.

Heb jij de techniek wel onder de knie en wil jij snel je rijbewijs halen? Bekijk dan eens onze 15-daagse spoedcursus!

De voordelen van Correct Verkeersschool

Bij Correct Verkeersschool begeleiden wij onze leerlingen zo goed mogelijk. Wij zien je graag slagen voor je autorijbewijs! Naast goede begeleiding, zijn er nog andere voordelen waar jij van kunt profiteren:

• Alles doen in jouw eigen tempo
  • Persoonlijke en betrokken begeleiding
  • Hoge kwaliteit voor een scherpe prijs: onze slagingspercentage is 75%
  • Faalangstbegeleiding
  • Gediplomeerde rijinstructeurs
  • Itheorie lessen
  • Geen wachtlijsten: binnen 1 week starten met je rijopleiding!

Wil je autorijles nemen bij Correct Verkeersschool?

Wil jij dolgraag je autorijbewijs halen? Vraag dan direct je gratis proefles aan! Wil je graag meer informatie of heb je een andere vraag? Neem dan contact met ons op! Meer informatie over onze tarieven vind je op deze pagina.