Motorlessen bij Correct

Motorlessen bij Correct Verkeersschool!

Heb jij altijd al gedroomd van je motorrijbewijs? Zie jij jezelf wel rijden op een motor? Wil jij het vrije gevoel van motorrijden ervaren en lange tochten maken? Kom dan lessen bij Correct Verkeersschool! Start vandaag nog met je motoropleiding bij dé motorrijschool van Katwijk en tour deze zomer al op je motor. Bij Correct Verkeersschool ben je aan het juiste adres om je motorrijbewijs tegen aantrekkelijk tarieven te halen. Wanneer je rijles neemt bij Correct Verkeersschool, dan wordt je altijd door een betrokken en ervaren instructeur begeleidt. Onze instructeur in een KNMV gediplomeerde motor-instructeur en weet als geen hoe hij jou zelfverzekerd, correct en met een prettig gevoel moet leren motorrijden. Ben jij geïnteresseerd in motorlessen? Of benieuwd naar de kosten? Vraag dan een vrijblijvende proefles aan en ervaar hoe het is om op een motor te rijden!

Waarom motorlessen bij Correct Verkeersschool?

Bij Correct Verkeersschool zit je op de goede plek wanneer je je motorrijbewijs wilt halen. Maar waarom motorlessen? Voor velen is het antwoord op deze vraag al heel helder. Veel mensen willen hun motorrijbewijs halen om de controle en de snelheid van een motor te ervaren. Wist u bijvoorbeeld dat als 10% van alle automobilisten zou overstappen naar het rijden van een motor, het fileprobleem met minstens 30% zou dalen? Wat voor antwoord u ook heeft op de vraag waarom u wilt leren motorrijden, bij Correct Verkeersschool ben je aan het juiste adres. Onze ervaren en vriendelijke instructeurs zorgen ervoor dat jij je verheugt op je motorlessen en je snel je motorrijbewijs kunt halen!

Het lessenpakket bij Correct Verkeersschool

Wil jij leren motorrijden en ben je op zoek naar een ervaren en vertrouwde rijschool? Vraag dan direct een vrijblijvende proefles aan bij Correct Verkeersschool. Tijdens een vrijblijvende proefles van 90 minuten voor €50,- kun je ervaren hoe het is om op een motor te rijden en kun je zelf bepalen of onze lesmethode jou bevalt. Alle lessen van Correct Verkeersschool worden gegeven op nieuwe motoren, voorzien van ABS. Daarnaast kun je altijd gratis gebruik maken van onze motorkleding, helmen en handschoenen. Zo hoef je niet van te voren zelf alles aan te schaffen en kun je tegen lage kosten je rijbewijs halen. Bij Correct Verkeersschool staat veiligheid altijd voorop: samen met u lopen wij alles na en bespreken we samen het plan van aanpak. Tijdens de proefles kunnen wij een inschatting maken van de hoeveelheid lessen die jij ongeveer nodig zult hebben. Wanneer je besluit om motorlessen bij Correct Verkeersschool te nemen, dan kun je kiezen voor motorlessen van 60 minuten of van 120 minuten per keer. Ervaar het onbeschrijfelijke gevoel van controle nemen over de motor en start vandaag nog met motorlessen bij Correct Verkeersschool!

Let op: Correct Verkeersschool geeft alleen rijles op cat.: A2 en A.

Contact opnemen

Wil jij motorlessen? Schrijf je dan direct in bij Correct Verkeersschool! Wil je een vrijblijvende proefles aanvragen of wil je een proefles cadeau geven? Ervaar alleen of met vrienden het gevoel van motorrijden en neem contact met ons op via 071 – 40 28 056 of info@correctverkeersschool.nl