Instructeurs

Els

Els rijdt in een Mercedes B klasse. In 1990 is zij samen met haar man rijles gaan geven. Theorieles gaf zei indien nodig bij de leerling thuis.

Wendy

Wendy is enige jaren geleden in ons team komen werken. Zij is een goede en zekere aanwinst! En wil graag werken aan een steeds hoger slagingspercentage.

Anis

Mike

Hoi! Ik ben Mike.  Na werkzaam te zijn geweest in de zorg als begeleider en in mijn eigen koeriersbedrijf, heb ik me omgeschoold tot rijinstructeur met als doel de verkeersveiligheid te vergroten. Sinds 2020 versterk ik het team van Correct met veel plezier en rijd in een BMW 118d. Bij mij instappen is laagdrempelig, vlotte lessen en met oog voor jou tempo gedurende de rijopleiding.

Cees

Ronald

Ik ben Ronald van Polanen en rij in een zwarte Peugeot 308. Sinds 2019 onderdeel van Correct Verkeersschool uit Katwijk.

Nathalie

Najiem

Een ervaren rijinstructeur, die zijn jaren op de weg er al op heeft zitten als taxichauffeur.

Sylvia

Ik ben Silvia en ik ben al enkele jaren rij-instructrice. Ik kan ook heel goed overweg met faal-angstige of zenuwachtige leerlingen.

Nordin

Nordin geeft les in de Volkswagen Tiquan, aanhangwagen, de motor en de bromfiets. Hij is vanaf zijn 18e jaar al rij instructeur.

Sonja

Farlan

Machichy

De heer Machichy rijdt in een Volkswagen Tiquan. In 1989 is hij met één auto de rijschool begonnen.

Fahd

Fahd rijdt in de Volkswagen Tiquan. Enige jaren geleden is hij ons team komen versterken. Daar zijn we enorm blij mee.

Samira

Samira rijdt in de Volkswagen Tiquan. Zij is een ervaren rij-instructrice die al enkele jaren bij ons werkt. Zij heeft al veel ervaring met rijles geven.