Werken bij Verkeersschool Correct

Over Rijschool Correct

Rijschool Correct is sinds 1990 een enorm succes. Rijschool Correct bestaat uit 9 fanatieke rijinstructeurs die het maximale uit de leerling willen halen. Dankzij onze bewezen effectieve aanpak ligt het slagingspercentage bij ons ver boven gemiddeld, namelijk op 75%! Wij zijn innovatief, vakkundig, gepassioneerd en nuchter. Wij geven auto, BE, motor en brommer rijles.

Over de functie:

Wij zijn op zoek naar een  rijinstructeur (rijbewijs B) die wij mogen begeleiden/opleiden volgens onze filosofie.

Rijschool Correct is een ambitieuze rijschool waar medewerkers werken die gedreven zijn door passie. We zoeken een instructeur (m/v) die:

• Representatief is;
    · Kwaliteit wil leveren;
    · Zich continu wil ontwikkelen;
    · Flexibel is;
    · Communicatief vaardig is;
    · Vloeiend Nederlands spreekt.

Wat wij jou bieden:

Wij bieden jou een unieke kans om je eigen rijschool op te starten. Je krijgt bij ons de mogelijkheid om tijdens de start van je eigen rijschool een samenwerking aan te gaan op ZZP basis. We leren je de fijne kneepjes en we geven je inzicht in onze innovaties met betrekking op ons vak.

Reageren op deze vacature

nteresse? Je kunt reageren door een motivatiebrief met je CV te mailen naar info@correctvekeersschool.nl ter attentie van N. Machichy. Nieuwsgierig? Voor meer informatie over onze organisatie bezoek je onze site https://www.correctverkeersschool.nl. Acquisitie naar aanleiding van de vacature wordt niet op prijs gesteld.