Motorrijles in Leiden

Motorrijles volgen in leiden?

Wil jij graag motorrijles in Leiden volgen bij een goede motorrijschool? Maak dan kennis met Correct Verkeersschool, een professionele motor rijschool in Leiden. Als jij altijd al gedroomd hebt van lange motortochten in verre landen, is het nu de tijd om die droom te verwezenlijken! Volg je hart en ga je motorrijbewijs halen in Leiden bij Correct Verkeerschool.

Wil je de noodzakelijke kilometers naar je werk zo aantrekkelijk mogelijk maken? Neem dan direct motorijles in Leiden bij Correct Verkeersschool en tour deze zomer al rond op jouw motor! Vraag een vrijblijvende proefles aan en ontdek hoe bijzonder het is om op een motor te rijden.

Neem contact op met onze motor rijschool in Leiden

Correct Verkeersschool is telefonisch elke werkdag te bereiken tussen 09:00 en 18:00 uur. Ons kantoor is elke dinsdag geopend van 19:00 tot 22:00 uur. Mocht je een vraag hebben kun je ons altijd telefonisch of per mail benaderen:  info@correctverkeersschool.nl of  071 – 40 28 056. Je mag ook contact opnemen via ons contactformulier.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Motorrijlessen bij de beste rijschool van Leiden

Goede rijschool: wij hebben een hoog slagingspercentage
Vertrouwd, al sinds 1990 actief
Scherpe tarieven
Vakkundige rij instructeur
Faalangst begeleiding
Gratis proefles
Veel persoonlijke aandacht: rijles op eigen tempo
Schone en nieuwe auto’s
Op korte termijn je rijbewijs halen met een 15-daagse cursus

Wil je een gratis proefles proberen, of heb je vragen? Meld je dan gerust aan, of neem vrijblijvend contact op. Bel naar 071 – 40 28 056.

Snel en veilig je motorrijbewijs halen in Leiden

Onze instructeur is een KNMV gediplomeerde motor-instructeur. De lessen worden gegeven op nieuwe motoren, voorzien van ABS. Ook kun je gratis gebruik maken van onze motorkleding, helmen en handschoenen. Haal je motorrijbewijs in Leiden veilig en snel bij Correct Verkeersschool!

Motorrijlessen lespakket

Bij Correct Verkeersschool staat veiligheid voorop. Samen met jou lopen we alles na en bespreken we hoe het plan van aanpak er voor jou gaat uitzien. Je kunt kiezen voor een motorrijles in Leiden van 60 minuten per keer of 120 minuten per keer. Na de proefles wordt er gekeken hoeveel motorrijlessen je nodig hebt.

Ervaar het onbeschrijfelijke gevoel van controle nemen over de motor en deel dit gevoel! Je mag een gratis proefles motorrijles in Leiden cadeau doen aan je vrienden of aan jezelf! Geniet alleen van dit unieke gevoel of samen met je vrienden bij Correct Verkeersschool. Correct Verkeersschool is gevestigd in Katwijk aan Zee, maar we rijden ook in veel omliggende plaatsen als WassenaarOegstgeestSassenheim en Leiden.

Let op! Correct Verkeersschool geeft alleen rijles op cat: A2 en A.

Waarom motorrijles in Leiden volgen?

Waarom kiezen voor motorrijlessen? Een vraag waar voor vele het antwoord al heel helder is. Motorrijders omschrijven het als volgt: de controle en snelheid die je ervaart als je motorrijdt is uniek. Wist je dat als 10% van alle automobilisten zou overstappen naar het rijden van een motor of scooter, het fileprobleem met 30% zou verminderen?

Wat je reden ook is om te kiezen voor motorrijles in Leiden, bij Correct Verkeersschool zit je op de juiste plek.