Auto

Theorielessen

Bij verkeersschool Correct kunt u in 1 dag het theoriecertificaat voor de auto halen met onze super snelle dagcursus. Ontvangst is om 16:00 uur, 10:00 uur koffiepauze en de les eindigt om 16:00 uur. Aansluitend wordt u ( indien u wenst ) tegen een vergoeding van € 10,00 naar de examenoproep plaats van het CBR gebracht in Haarlem. De theoriecursus geven wij op onze locatie op de Heerenweg 6b9 te Katwijk dit is goed te bereiken met het openbaar vervoer vanuit Katwijk, Noordwijk, rijnsburg en Leiden. U kunt u voor deze theoriecursus opgeven door een inschrijfformulier in te vullen en door te sturen, u kunt dit formulier vinden op de homepage onder het kopje Theorie en examen op 1 dag.

Binnen een week na uw aanmelding ontvangt u de reservering oproep van uw examen. De datum van het examen is ook de datum van uw theorie dagopleiding.

PS. Vermeld duidelijk bij uw aanmelding eventuele dagen dat u niet beschikbaar bent aangezien er niet geannuleerd en gewijzigd kan worden.

Binnen enkele dagen na de oproep ontvangt u van de rijschool de bijzonderheden en extra leerstof voor de dagopleiding.